zondag 2 december 2012

IN THE COLD NOVEMBER RAIN

Het is weer december! De maand van Sinterklaas, kerst, oudjaar, glitters, vakantie, winter, eten en het kerstgala. Heel leuk allemaal natuurlijk, maar november was óók weer een hele leuke maand :) Klik op ‘meer lezen’ voor mijn iPhone foto’s van november. Veel ervan heb ik ook op Instagram geplaatst. Je kunt me op Instagram vinden als ‘ikbenbeau’!

IMG_1112IMG_1135
Links: Lekker wat drinken + appeltaart bij Verhagen.
Rechts: Glitters!

IMG_1126IMG_1141
Links: Een foto ná een gezellige avond in een café. Dit zijn de meest deprimerende moment in mijn leven, omdat ik weet dat binnen een paar uur de wekker weer gaat om te gaan werken..
Rechts: Mijn kunstvakproject uitgeprint bij een printshop.
IMG_1146IMG_1187
Links: Mijn broertje had sushi gemaakt <3
Rechts: Oké oké, de allerlaatste Teletubbie-foto. Het was wel echt een geweldige avond!
IMG_1152IMG_1230
Links: Fotomuur gemaakt bij scouting.
Rechts: Shopping in Zoetermeer.
IMG_1261IMG_1234
Links: Verjaardag van een klasgenootje gevierd, was heel gezellig!
Rechts: Ik hou van álles met stroopwafel! Al vind ik stroopkoeken eigenlijk lekkerder, haha.
IMG_1287IMG_1557
Links: Zonsopgang op de fiets naar school. Die man had een goeie timing!
Rechts: Het meest verschrikkelijke schoolproject OOIT gemaakt! Een levensloop voor economie, in excel. En ik heb daar totaal geen verstand van dus ik heb álles handmatig in moeten voeren. Ugh..
IMG_1323IMG_1338
Links: Dit zijn van die foto’s van ‘ohja, ik moet een foto van het uitgaan voor in mijn maandverslagje!’
Rechts: En de avond erna weer. Ik kijk lichtelijk blind, ik weet het..
IMG_1352IMG_1506
Links: Je begrijpt dat ik hier natuurlijk helemaal warm van werd.
Rechts: Sinterklaasspullen gevonden bij scouting met Maudy, haha.
IMG_1385IMG_1409
Links: RIP lieve, dikke Acer.
Rechts: Bagels & Beans in Delft met vriendinnen. Ervoor gezellig gelogeerd bij Fiona thuis, en erna naar Alles Is Familie geweest!
IMG_1423IMG_1476
Links: Met Maartje op de bus naar Rotterdam wachten. Ready to party :)
Rechts: Hakken gekocht voor het kerstgala!
IMG_1412IMG_1436
Links: Hello nieuwe laptop :)
Rechts: Koopgoot @ midnight. Vijf minuten daarna hebben we Fiona’s verjaardag gevierd in de metro, haha.
IMG_1455IMG_1459
Links: De duistere wereld om 6:50..
Rechts: Dit is waarom ik bij de AH werk :)
IMG_1463IMG_1519
Links: Fiona’s verjaardag vieren met een spelletje dat ik vroeger zó vaak speelde met mijn broertje! En daarna weer gezellig wat drinken in onze stamkroeg. Want dat is het ondertussen wel ja.
Rechts: Pizza & mislukte chocoladefondue bij Maartje thuis om te vieren dat ze eindelijk 16 is!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten