maandag 3 december 2012

BLACK PIET

IMG_1584
Sinds Sinterklaas bij ons thuis niet meer is dan een chocoladeletter en een advent kalender, moet ik maar op een andere manier aan mijn Sinterklaasgevoel komen. Ik vind het namelijk echt een van de leukste tijden van het jaar. Véél leuker dan kerst, want zeg nou zelf: zwarte, felgekleurde, hyperactieve typetjes zijn toch veel leuker bedacht dan een dikke man op een slee? Hoewel ik mezelf echt een lelijke piet vind, is het zó leuk om te doen! Ik ben totaal niet zo’n kinderpersoon, maar het is zo leuk om te zien hoe geweldig die kinderen je vinden. Sommigen gaan letterlijk gillen als ze je voor de deur zien staan, haha. Via scouting kunnen mensen een Sinterklaas en zwarte pieten inhuren, en de opbrengst gaat dan dus naar scouting. Gisteren hadden we 6 adresjes waar we weer heel veel kindjes blij hebben gemaakt :) Wat doen jullie met Sinterklaas?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten