zaterdag 29 december 2012

2012 IN LIJSTJES – TROTS

theswitch
Wat ging dit jaar snel! Heel cliché, maar zeker waar. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit jaar het vorige jaar weer heeft overtroffen en het was echt een groot succes! Ik voelde me dit jaar supergoed en ik heb ook maximaal genoten van alle leuke dingen die ik heb gedaan. In deze laatste week van 2012 kijk ik elke dag terug op het jaar met een lijstje (op willekeurige volgorde).
Aan goede voornemens doe ik eigenlijk nooit, en die heb ik dus ook niet gemaakt voor het afgelopen jaar. Ik probeer gewoon ‘het beste’ te doen en dan zie ik het wel. En het werkt, want ik heb ook weer een mooi lijstje met 10 dingen van dit jaar waar ik trots op ben!

1 – Ik ben overgegaan naar 5vwo zonder onvoldoendes
2 – Ik ben elke zaterdagochtend op tijd bij mijn werk, hoe weinig ik telkens ook heb geslapen
3 – Ik heb iets moeilijks goed aangepakt
4 – Ik ben goed op weg met mijn instant happy face (mensen vinden me altijd chagrijnig en arrogant kijken, en dat vind ik niet zo leuk om te horen dus ik ben mezelf aan het aanleren mijn neutrale gezicht wat meer uitnodigend te maken, en het werkt, haha!)
5 – Ik ben steeds meer gaan bloggen
6 – Ik ben veel socialer geworden
7 – Ik heb me goed aan mijn motto ‘gewoon doen!’ gehouden
8 – Ik ben over mijn gladde-wegen-angst heen gekomen (min of meer..)
9 – Ik ben optimistischer geworden
10 – ik heb het maximale uit dit jaar gehaald!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten