vrijdag 28 december 2012

2012 IN LIJSTJES – LEUKSTE ACTIES

studentenhuis1
Wat ging dit jaar snel! Heel cliché, maar zeker waar. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit jaar het vorige jaar weer heeft overtroffen en het was echt een groot succes! Ik voelde me dit jaar supergoed en ik heb ook maximaal genoten van alle leuke dingen die ik heb gedaan. In deze laatste week van 2012 kijk ik elke dag terug op het jaar met een lijstje (op willekeurige volgorde). Als ik ergens gelukkig van word, dan is dat wel van gekke dingen doen. Ik ben redelijk ‘mainstream’, om het zo maar even te noemen, maar ik vind het echt zo leuk om dingen te doen die thuishoren op ‘try before I die’-lijstjes! Want geef toe, die dingen maken de mooiste herinneringen! Ook in 2012 heb ik weer geweldige dingen meegemaakt, en de volgende 10 vond ik de leukste en meest opmerkelijke acties. Thanks to de scouting die de helft mogelijk heeft gemaakt, mijn lieve vriendinnen voor de andere helft en mijn ouders voor hun vertrouwen!
1 – de hele nacht in een gegraven en verwarmd (!!!) zwembad midden in het bos hangen
2 – met een vriendin en een groep vreemden uitgaan in een vreemde stad in Spanje
3 – een hele nacht doorhalen in de school voor het goede doel
4 – 2 dagen liften in Brabant
5 – heel spontaan naar een openlucht concert van Go Back To The Zoo in Rotterdam
6 – een slaapplaats zoeken in Eindhoven en in een studentenhuis terechtkomen (foto)
7 – skinnydippen in Spanje (met ondergoed aan, telt dat half?)
8 – het feit dat er dit jaar nauwelijks weekenden zijn geweest waarin ik níet uit ben geweest (echt uitgaan/naar een café)
9 – de nieuwjaarsduik op het strand van Scheveningen
10 – als teletubbie verkleed naar het Halloweenfeest van school

Geen opmerkingen :

Een reactie posten