zondag 30 december 2012

2012 IN LIJSTJES – BESTE ONTDEKKINGEN

IMG_0493IMG_1146
Wat ging dit jaar snel! Heel cliché, maar zeker waar. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit jaar het vorige jaar weer heeft overtroffen en het was echt een groot succes! Ik voelde me dit jaar supergoed en ik heb ook maximaal genoten van alle leuke dingen die ik heb gedaan. In deze laatste week van 2012 kijk ik elke dag terug op het jaar met een lijstje (op willekeurige volgorde).
Ik heb jullie al mijn favoriete liedjes en aankopen van dit jaar laten zien, maar ik heb ook heel wat ontdekkingen gedaan wat bijvoorbeeld eten betreft. Klik op ‘meer lezen’ voor de 15 leukste!

1 – Florence + The Machine
2 – I love… Lemons & Limes handcrème
3 – iPhone
4 – Gwen Stefani Harajuku Parfum ‘G’ (extreme herontdekking, ik had hem al heel lang maar gebruikte hem nooit)
5 – alluc.org voor films!
6 – Witte chocolademelk
7 – Het uitgaansleven inclusief alles
8 – Bloglovin’
9 – Thee
10 – Molly! (en heeeel veel andere leuke mensen die ik dit jaar heb ontmoet!)
11 – Sushi
12 – Oogpotlood afpoederen met oogschaduw (het blijft zoveel beter op z’n plek!)
13 – Gouden veren-oorbellen van Pull & Bear
14 – Hakkuuuuh (het dansen, niet pumps)
15 – Blogilates

Geen opmerkingen :

Een reactie posten