donderdag 27 december 2012

2012 IN LIJSTJES – LEUKSTE AANKOPEN

bijnadine
Wat ging dit jaar snel! Heel cliché, maar zeker waar. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit jaar het vorige jaar weer heeft overtroffen en het was echt een groot succes! Ik voelde me dit jaar supergoed en ik heb ook maximaal genoten van alle leuke dingen die ik heb gedaan. In deze laatste week van 2012 kijk ik elke dag terug op het jaar met een lijstje (op willekeurige volgorde).
Ook in 2012 is er natuurlijk weer volop geshopt (al moet ik zeggen dat ik me achteraf gezien goed heb ingehouden, in 2011 was ik duidelijk meer geld kwijt!), en veel aankopen heb ik al eens laten zien. De volgende 10 kledingaankopen zijn naar mijn idee de leukste/beste/handigste!

1 – Roze blouseje (H&M)
2 – Zwarte shirt/blouseje (Vero Moda)
3 – Zwarte All Stars (America Today)
4 – Spijkerblouseje (H&M)
5 – Groene broek (Ark – Cambridge) (foto)
6 – Zwarte blouseje (H&M)
7 – Korte, witte broekje met aztekprint (New Yorker)
8 – Top met aztekprint (New Yorker)
9 – Oranjebruine parka winterjas (H&M)
10 – Blauwe leren jasje (YesYes Fashion)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten