donderdag 27 december 2012

2012 IN LIJSTJES – LEUKSTE FEESTJES

nieuwjaarsdrup12
Wat ging dit jaar snel! Heel cliché, maar zeker waar. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit jaar het vorige jaar weer heeft overtroffen en het was echt een groot succes! Ik voelde me dit jaar supergoed en ik heb ook maximaal genoten van alle leuke dingen die ik heb gedaan. In deze laatste week van 2012 kijk ik elke dag terug op het jaar met een lijstje (op willekeurige volgorde).
Dit jaar was eigenlijk wel een beetje het jaar van het feesten en uitgaan, en I LOVE IT! Ik heb een lijstje gemaakt van de 10 leukste feesten waar ik dit jaar ben geweest, exclusief alle geweldige avonden in het café op dorp, de supergezellige verjaardagen, de legendarische avonden aan het kampvuur en het uitgaan in Spanje (L’estartit en Platja D’aro), Rotterdam, Utrecht en Eindhoven!
1 – Oud & Nieuw feest
Er was geen betere manier om dit jaar te beginnen! Ik kende zo ongeveer iedereen, goede muziek, leuke sfeer, leuke mensen!
2 – Nieuwjaarsdrup
Met scouting, héél gezellig goed gefeest tot lekker laat! (foto)
3 – Feest Jolein
Helemaal losgaan op harde muziek, met heel veel boeren, zo leuk, haha!
4 – Koninginnedag
Ge-wel-dig feest waar ik alweer iedereen kende, supergezellige muziek, leuke sfeer en nice drinks!
5 – 12 inch
Zelfde soort feest als Koninginnedag, maar dan met 10x zoveel mensen en wat minder leuke muziek.
6 – Feest Ilse
Supergezellig feest met hele leuke mensen en goede muziek! Iedereen was hard aan het dansen, daar hou ik echt van!
7 – Halloweenfeest
Heel gezellig en lekker gek schoolfeest!
8 – Eindfeest
Ook een superleuk schoolfeest!
9 – Poolparty
Met scouting in het bos op kamp, heeeel gezellig met lekkere drankjes :)
10 – Feest scoutingleiding
Leuk feest waar ik niet superveel mensen kende, maar met hele lekkere muziek en iedereen was zo leuk aan het dansen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten