woensdag 28 november 2012

ECONOMICAL ISSUES

Beau, waar ben je mee bezig..? Ja. Dat is een hele goeie vraag. Ik zie mijn bezoekersaantallen sinds een paar dagen/weken duidelijk stijgen, en in plaats van vrolijk door bloggen, blijft het vervelend stil. Ik zou heel graag artikels willen schrijven, maar ik heb belangrijkere dingen te doen op het moment. Mijn zorgtoeslag berekenen bijvoorbeeld. En uitzoeken hoeveel hondenbelasting je betaald rond 2030. Ik heb trouwens uitgevonden dat ik op mijn 79e zal sterven. Eigenlijk zou ik tot mijn 84e leven, maar ik krijg zo rond m’n 40e een alcoholprobleem dus dat betekend -5 jaar. – Ik ben bezig met mijn levensloop voor economie, en het kost zo. veel. tijd. Ik ga jullie niet verder lastig vallen met economische onzin, maar dat je dus even weet dat ik in gevecht ben met excel en mijn rekenmachine en vanaf vrijdagmiddag weer terug hoop te zijn!
- Dit artikel heeft geen foto omdat mijn iPhone niet meer wil synchroniseren met mijn laptop.
- Ik heb nog steeds een hekel aan Windows 8.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten