vrijdag 16 november 2012

MISS NOT-SO-CHARMING

verkouden 007
Dit is wat er sinds gister weer standaard naast me staat op mijn bureau, want joepie, het is weer zover: ik ben verkouden. Waar de rest van Nederland ongeveer 2 keer per jaar dit virus oploopt, doe ik het een keer of 5. Ik heb best een goede weerstand (afkloppen) maar ik word echt té vaak verkouden. Ik praat altijd al door m’n neus, maar nu is al helemaal erg. Als ik thuis ben hang ik het liefst boven een dampende kop thee (met chocola, die er trouwens alleen maar bij ligt voor het idee) met ernaast een wc rol (zakdoekjes zijn teveel werk) en vaseline omdat overmatig neussnuiten zijn gevolgen heeft. Op school zullen ze zich wel afvragen waarom ik zo vaak naar de wc’s loop, maar neussnuiten in de klas doe ik gewoon niet. Al is het overduidelijk met mijn rode neus en traanogen natuurlijk. The life of miss not-so-charming.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten