zaterdag 20 oktober 2012

WENT TO THE HAIRDRESSER

IMG_0867IMG_0923
Als je het zo zegt klinkt het best leuk, naar de kapper gaan. Alsof iemand je haar even goed doet en leuk in model brengt. Helaas kom ik alleen maar bij de kapper om te lijden terwijl ik zie hoe mijn langgespaarde haar in plukjes op de grond valt. Ik kom er alleen maar als het moet en twee keer per jaar vind ik al veel (de laatste keer was eind januari). Maar, ik kon niet voor eeuwig met een bos pluishaar rond blijven lopen, dus de dode puntjes moesten er maar weer eens af. Op de foto links zie je mijn haar vóór de kapper, en rechts erna. Ik slaap vaak met mijn natte haar in een vlecht, dus vandaar de golfjes op de eerste foto. Er is gelukkig niet zoveel af als de vorige keer (toen was ik ruim 13 maanden niet naar de kapper geweest, oei) maar om de een of andere reden kan ik gewoon niet wennen aan korter haar. De kapster heeft er gelukkig écht alleen maar het hoognodige afgehaald en het voelt wel weer lekker fris. Ik heb alvast uitgerekend dat ik, als het goed is, over 2,5e maand mijn oude lengte weer heb en over 7 maanden mijn doel heb bereikt. En dan moet het er weer af.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten