vrijdag 19 oktober 2012

HERFSTVAKANTIE (…)

iweek34 011
Dus, wat is er terecht gekomen van alle mooie plannen die ik een tijdje geleden nog had? Daar kan ik heel kort over zijn: niks. Het regelen kwam er telkens maar niet van, en toen het ineens al te laat was om vrij te vragen van werk hebben we het maar uit ons hoofd gezet (en 2 van ons 4 gaan zelf met ouders op vakantie). Jammer, maar het bespaart me waarschijnlijk wel heel wat geld. Althans, ik ben van plan heel veel te gaan shoppen deze vakantie. Ik zoek namelijk nog een nieuwe winterjas en ik heb besloten nieuwe All Stars te kopen, en nog een paar truien of shirts met lange mouwen zijn ook wel handig. Ook ben ik al een tijdje bezig met een nieuwe lay-out want deze kan ik echt niet meer aanzien ;) Verder ben ik van plan lekker veel te bloggen en moet ik helaas wel al heel veel leren voor de tentamenweek die meteen na de vakantie begint.. Ik hoop dat het nog een beetje een leuke vakantie wordt ondanks het mislukte vakantieplan!
Vinden jullie dit trouwens geen leuke foto? Ik heb hem een tijdje geleden gemaakt tijdens het buurtfeest en de foto heeft wel iets vind ik, haha.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten