donderdag 25 oktober 2012

PRETTY LITTLE LIARS HALLOWEENSPECIAL

Na drie keer te hebben gecheckt of de deuren wel écht op slot zitten en de kastdeuren goed gesloten zijn (je weet maar nooit) lig ik dan eindelijk veilig in bed na een aflevering Pretty Little Liars. Het liefst had ik ook nog alle lichten laten branden en mijn matras naar de kamer van een van mijn broertjes gesleept, want, jezus wat was deze aflevering eng! Mijn hart klopte 3 kwartier lang sneller dan dat het vanmorgen deed tijdens een uurtje hardlopen. Voor degenen die de aflevering nog niet hebben gezien een korte samenvatting: 2 lijken, veel onherkenbare mensen, maskers, flashbacks, sneaky hints, enge verdachten en te weinig sexy Caleb, Toby en Ezra om het te compenseren. Als plaatje vandaag een foto van Ian Harding omdat ik niet op ‘Pretty Little Liars’ durf te googelen.

ianharding

Geen opmerkingen :

Een reactie posten