maandag 22 oktober 2012

APP TIP: OLDBOOTH

Sinds ik mijn iPhone heb ben ik helemaal into de apps. Vooral de foto-apps vind ik heel leuk! Dit weekend heb ik echt een geweldige gevonden: Oldbooth. Bij de proefversie kun je kiezen uit 12 verschillende frames van ouderwetse personen waarin je dan je eigen gezicht kunt fotograferen. Ook kun je het licht aanpassen zodat het soms net echt lijkt! Na een dagje de proefversie goed uitgeprobeerd te hebben, heb ik de hele app gekocht voor €0,79. Nu kan ik kiezen uit 170 verschillende frames! Je kunt binnen die app ook nog meer collecties kopen zoals ‘twenties’ en ‘eighties’ voor €0,99 maar ik heb hier voorlopig wel genoeg aan. Je kunt ook zelf frames maken. Dus als je iemand met geweldige dreadlocks ziet lopen en je vraagt je af hoe het jou zal staan, dan kun je er een foto van maken en je eigen gezicht er in plakken!
ps1ps2
IMG_0971IMG_0981
Kijk ik niet geweldig uit de hoogte? Haha.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten