vrijdag 19 oktober 2012

TAG: I’VE DONE

Na de ‘Before I die’-tag kon ik deze natuurlijk niet vergeten. Hieronder heel wat plaatjes van momenten en activiteiten die ik in mijn leven al eens heb meegemaakt of gedaan. Sommige hele vanzelfsprekende dingen heb ik natuurlijk weggelaten.

id5
In april 2011 ben ik met school naar Londen geweest, en in maart 2012 naar Cambridge. Beide keren gingen we met de hele klas, en daar waren mijn beste vriendinnen dus ook bij. Londen is echt een geweldige stad, maar Cambridge (klein, oud stadje) was ook heel erg leuk.

id6
Tot een paar jaar geleden hadden we in de achtertuin een trampoline en daar sliep ik in de zomer wel eens op met mijn broertjes of vriendinnen!

id8
Tijdens mijn áller eerste zomerkamp van scouting (ik was toen 6) hielden we op de laatste dag een voedselgevecht met alle overgebleven ontbijtspullen. Heerlijk, leverworst in je haar.

id11
Nouja, hij is niet van mij, maar ergens hier in huis hebben we er eentje. Ik ga er sowieso ooit nog wat leuks mee doen, maar ik moet wel even goed bedenken wat, want de fotovellen zijn heel erg duur!

id14
Een jaar of twee geleden was ik heel erg fan van de band ‘Only Seven Left’. Ze zijn Nederlands en traden heel vaak op, dus ik heb ze zeker een keer of 15 ‘ontmoet’, haha.

id15
Jaaa :) Sinds eind augustus dit jaar ben ik de gelukkige eigenaar van een zwarte iPhone 4S. Ik ben er nog steeds heel blij mee!

id17
Oh, zo vaak! En elke keer doe ik ook gewoon weer eens wens, haha. Deze zomer heb ik in Spanje samen met Pascale urenlang vallende sterren bekeken. Het was precies zo’n seizoen dat er heel veel te zien waren.

id18
Ook heel vaak gedaan! Eigenlijk kijken we altijd wel 1 of 2 (of meer..) films als we bij elkaar blijven logeren. We hebben ook ooit een keer een PLL-marathon gehouden, heel eng om dat midden in de nacht in een donkere kelder te doen!

id20
Een echt feest-feest was het niet, maar dit jaar hebben we op zomerkamp wel een ‘pool party’ gehad midden in het bos. De jongens hadden een redelijk groot zwembad gegraven en er een zeil ingelegd en een verwarminstallatie bij gebouwd. Het was dus lekker warm water en omdat er ook wel genoeg drank bij was, kan ik het toch wel een ‘pool party’ noemen! Oh, trouwens, ik bedenk me net dat ik in groep 8 ook een afscheidsfeestje heb gehad in een kas waar ook een zwembad in zat!

id23
Het was niet mijn roof, maar die van Pascale. Zij heeft thuis een soort dakterras, en daar zitten we wel eens gezellig sterren te kijken met z’n allen.

id25
Zo vaak dat het gewoon niet gezond is. Op kamp heb ik minstens 3 keer de zon weer op zien komen en ook in Spanje hebben we wel wat nachten doorgehaald. En dat was dan allemaal in één zomervakantie. Kun je nagaan, haha.

id29
In Spanje, op kamp, na een schoolfeest.. Echt iets wat je gewoon ooit gedaan moet hebben, ook al stelt het helemaal niks voor.

id32
Vroeger probeerde ik het heel vaak, maar maximaal 3 weken aaneen. Vorig jaar heb ik min of meer 365 dagen lang een dagboek bijgehouden, dus ik vind dat ik deze ook wel op mijn `I´ve done´ lijstje mag zetten!

id35
Best vaak! Ik gok wel minstens een keer of 10 een écht concert, en dan ook nog wel een paar keer wat dingen als festivals.

id37
Met school gingen we op het begin van de tweede klas met de hele jaarlaag naar de Ardennen in België. Meteen de eerste dag gingen we al survivalen en tijgeren door de modder, gevolgd door een moddergevecht natuurlijk.

id38
In diergaarde Blijdorp (/Rotterdam) heb je zo’n aquarium en ik kwam er vroeger minstens een paar keer per jaar met mijn ouders en broertjes. Dat was echt zondagsuitje #1. Het is heel mooi om te zien, maar ik vond het wel een eng idee om tussen de haaien te lopen!

id28
Alweer niet een écht strandfeest waar je van droomt, maar wel een grappige ervaring. Vorig jaar was ik op dezelfde camping in Spanje als dit jaar, maar toen zat er een paar meter verderop een groot Belgisch kamp met kinderen van mijn leeftijd. Ik ging met andere mensen op de camping om, maar de Belgen hadden een keer een feestje op het strand waar ze ons ook voor uitnodigden. Er was wat muziek en een stok voor het limbodansen, maar meer ook niet, haha.

id40
Na het uitgaan in Spanje zijn Pascale en ik (en met andere vrienden) de zee in gerend in ondergoed. Een echte before-i-die-actie!

lifting
Deze foto heb ik zelf maar even bewerkt, want dit moest en zou op mijn ‘I’ve done’-lijstje komen! Op kamp dit jaar meerdere keren gedaan en het is echt heel leuk!

Tumblr_lub3blqhdz1r29t5yo1_500_large
Alweer een padvinderactie. Op kamp kunnen we onszelf over het algemeen alleen maar met de fiets verplaatsen en het regent nou eenmaal wel eens. Voor een dramatisch effect gaan we dan maar gewoon zingen met z’n allen. Ze kennen ons daar toch niet.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten