maandag 6 augustus 2012

Shoppen #3

Shoppen #2 is inmiddels alweer ruim 2 maanden geleden, maar tussendoor heb ik natuurlijk nog wel wat dingen gekocht. Ik heb geprobeerd me in te houden, zodat ik veel geld had voor op kamp en op vakantie. Ik heb uiteindelijk veel te veel geld uitgegeven aan drankjes en lunches, maar ik vind wel dat ik weinig kleding en andere spulletjes heb gekocht voor zo’n lange tijd!

New Yorker:
Wijde tanktop met print  (€9,95)
Kort broekje met print  (€24,99 - ik heb ondertussen meer dan genoeg korte broeken maar ik kon deze echt niet laten hangen!)
newbought 006
newbought 007
H&M:
Donkerblauwe bikinitop & broekje (€12,95 & €9,95 – eindelijk een leuke, en mooi zittende bikini mét voorgevormde cups maar helaas wel onmogelijk om de goede kleur op de foto te krijgen)
newbought 008
Kruidvat:
Essence eau de toilettes (€2,99 – Ik heb ze niet allemaal tegelijk gekocht, maar hier mocht ik van mezelf mijn geld wel aan uitgeven, haha. Ik vind ze zo leuk!)
Like a…
Trip to NY
Girls night out
New love
Day in a candy shop
Walk in the summer rain

Essence Pure Skin tonner (€ongeveer 2/3)
Schwarzkopf droogshampoo (€ongeveer 3)
newbought 009

newbought 013
Kruidvat & Etos:
Essence nailhardener (€1,99)
Miss Sporty (€1,99)
Essie (€7,99)
newbought 012
Hema & plaatselijke kantoorboekhandel voor alle schoolspullen. Het is dus de Babette agenda geworden! Veel keus had ik niet want die van Blond was al uitverkocht, haha. Etui en potloden etc. had ik nog. Passers sneuvelen op de een of andere manier elk jaar.
newbought 015

Geen opmerkingen :

Een reactie posten