woensdag 8 augustus 2012

All Green & Blue

Geloof het of niet, maar afgezien van de zwarte laag onder m’n nagels, zien mijn nagels er een stuk beter uit na twee weken in het bos te hebben geleefd! Ik heb af en toe periodes waarin ik heel veel nagelbijt, maar die zijn helemaal verdwenen nu ik weer rustig aan kan doen geloof ik :) Om te zorgen dat ik er ook nu vanaf blijf heb ik ze allemaal een ander mooi lichtblauw of lichtgroenig kleurtje gegeven. Een van mijn favoriete tinten nagellak, en daarom heb ik er ook wel een paar van in mijn collectie zitten. Omdat ik niet kon kiezen heb ik ze gewoon allemaal opgedaan, en ik vind het er heel vrolijk uitzien!
groenblauwnagellak 011
groenblauwnagellak 009groenblauwnagellak 010
groenblauwnagellak 007
onemore 001
Een paar van de kleurtjes vallen er eigenlijk een beetje buiten. Dat lijkt tenminste zo op de foto’s, want in het echt zie je het gelukkig nauwelijks!
groenblauwnagellak 002
Barry M – 304 Mint Green
Essence – 05 Speed Of Light Blue
OPI – B90 What’s With The Cattitude?Catrice – 240 Sold Out For Ever
Rimmel – 825 Sky High
Essence – 73 Replay
Catrice – 540 Am I Blue Or Green?
Magnetic Protecting Base Coat Shielding Splits
Magnetic Quick Dry Top Coat

Geen opmerkingen :

Een reactie posten