vrijdag 6 juli 2012

NO SCHOOL, NO ROOF & NO POSTS

Jaaaaa, zo’n 2 uur geleden heb ik mijn rapport opgehaald en ben ik gillend de school uitgerend ‘NO MORE SCHOOOOL!’. Hier leef ik al 10 maanden naar toe en nu eindelijk is het zover: zeven weken lang ijsjes eten, uitslapen, zwemmen, cocktails drinken, uitgaan, skinnydippen, nog meer ijsjes eten, in tentjes slapen, rondhangen, zonnen, lekker eten, computeren en bijna alleen maar dingen doen die ik leuk vind! Gewoon, omdat het nu kan!
Op het moment dat dit artikel online komt zit ik in de auto op weg naar het bos in Brabant. Elk jaar is het weer hét hoogtepunt wat scouting betreft: zomerkamp! Het duurt twee weken, en we zitten inderdaad als diehard padvinders dus twee weken lang in een tentje, en aan een zelfgemaakte tafel onder een zeiltje. En omdat ik weet dat je het je nu afvraagt: ja, we hebben ook een zelfgemaakte ‘wc’. Geloof me of niet, maar naar de wc gaan is bijna léuk op zo’n ding, haha. Als ik over twee weken terugkom komt er natuurlijk nog een artikeltje online met hoe het was en alle details :)
En dan nu over mijn blog, want die zal heel erg stil zijn de komende twee weken. Ik had me voorgenomen om nog een paar artikels vooruit te schrijven maar ik genoot zo van het ‘bijna-vakantie hebben’ dat ik me er echt niet toe kon zetten. Over twee weken hoop ik weer helemaal terug te zijn, inclusief bruin kleurtje natuurlijk!
Fijne vakantie allemaal!

(afbeelding verwijderd)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten