zondag 11 maart 2012

Maandhoroscoop MAART

Ik weet zeker dat iedereen wel eens zijn dag/week/maand/jaar horoscoop leest, en stiekem even nagaat of hij klopt. Ook al weet je dat door het taalgebruik in die zinnen je horoscoop er nooit heel ver naast zal zitten ('er zal een verandering plaatsvinden in je doen en laten'), het is toch grappig om te zien dat er altijd een kern van waarheid in zit.
Ik ben jarig op 17 maart (jaja, bijna!) dus ik ben 'Vissen'.


Liefde & Partnerschap 
Ik zit inderdaad vol met energie, maar volgens mij niet alleen maar deze maand. Natuurlijk ben ik ook erg charmant en flirterig. Aangezien ik single ben heb ik er na deze horoscoop het volste vertrouwen in dat ik 'de grote liefde' ga vinden. In het midden van de maand ben ik jarig en ga ik nog wel wat leuks doen, dus we zullen het zien.

Karrière & Beroep
Ten eerste vraag ik me af waarom ze 'Karrière' met een K schrijven..?
Nerveus kan ik altijd zijn, en druk is het deze maand júist heel erg! Eind maart begint de toetsweek en ik kan me niet voorstellen dat ik dan geen stress heb. Waarschijnlijk hebben de sterren mijn bankafschrift niet gezien, want om mijn financiële situatie mag ik me denk ik wel een beetje zorgen maken. Ik ben niet blut, zeker niet, maar om nou op een avond zoveel geld uit te geven aan drankjes gaat me toch wat te ver. Zeker als je dat 2x in één weekend doet :)

Gezondheid & Welzijn
Van het productieve merk ik (nog) niet zoveel, ik ben volgens mij juist luier dan ooit, maar vrolijk ben ik tegenwoordig wel heel vaak! In 'iets goeds voor mijn gezondheid doen' heb ik niet zoveel zin (daar is de luiheid weer) want hieronder versta ik sporten en minder eten.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten