zondag 8 april 2012

Day #13 - This week

Deze week was over het algemeen niet echt een succes. Ik moest veel leren voor de toetsweek en de toetsen gingen niet zo goed. Gelukkig waren er ook nog wel wat leuke dingen!

Zondag 1 april begon best leuk in Utrecht, maar eindigde weer met mijn schoolboeken op schoot.
Maandag 2 april maakte ik 3 toetsen (economie, engels en kunstvak) die allemaal niet geweldig gingen, en 's middags heb ik weer geleerd voor de rest van de week.
Dinsdag 3 april had ik maar 1 toets (maatschappijleer) maar de rest van de dag moest ik wel voor 3 andere vakken leren.
Woensdag 4 april zat ik tot laat op school voor de toetsen van ANW, geschiedenis en duits, en alweer had het beter gekund.. helaas.
Donderdag 5 april had ik de laatste 2 toetsen van deze tentamenweek, namelijk frans en wiskunde. Frans ging redelijk, maar van wiskunde kan ik met zekerheid zeggen dat het de ergste toets was die ik óóit heb gemaakt! Ik wist helemaal niks, en dit wordt hoogstwaarschijnlijk mijn herkansing! 's Middags heb ik met Pascale lekker in een 'restaurant' (is gewoon een ordinaire snackbar, maar doet zich voor als chique restaurant) gegeten en 's avonds zijn we naar de talentenavond op school geweest. Maartje en Pascale bleven daarna bij mij logeren.
Vrijdag 6 april zijn we met z'n 3'en een middagje naar Scheveningen geweest. Daar hebben we een beetje rondgelopen en zijn we lekker uitgewaaid. 's Avonds zijn we met nog een paar mensen wat gaan drinken in een café op dorp, maar het was minder leuk dan normaal. Het was een beetje een rare avond?
Zaterdag 7 april heb ik eerst weer gewerkt, heb ik mijn nagels gelakt, boodschappen gaan doen met mijn moeder en bij de tafeltennis wedstrijd van Loek gekeken.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten