donderdag 1 maart 2012

Nieuw bed!


Al bijna 10 jaar lang sliep ik in hetzelfde bed.. Het deed me veel pijn om mijn vetrouwde, heerlijke, extreem zachte bedje aan mijn broertje af te staan, maar in ruil daarvoor kreeg ik dit geweldige tweepersoonsbed! Hij was niet bepaald goedkoop en ik heb hem dan ook alvast voor mijn verjaardag gekregen. Hij had een tijdje geleden heel veel korting bij de IKEA dus mijn ouders hadden hem toen maar gelijk gekocht. Hij heeft nog ongeveer 2 weken in de weg gestaan naast mijn kamer, maar afgelopen dinsdag heb ik hem samen met mijn moeder in elkaar gezet :)
We dachten dat hij precies tussen de muur en de schoorsteen zou passen, maar we hadden niet goed gemeten, haha :') Nu staat het bed er dus iets voor, maar waarschijnlijk komt er daarachter nog een plankje of zoiets. Hij is 140 bij 200 cm en telkens als ik er naar kijk schrik ik nog van hoe groot hij eigenlijk is, haha. Het slaapt wel echt héél lekker! :)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten