dinsdag 28 februari 2012

To-Do-This-Holiday

Ik maak vaak voor elke vakantie een to-do-lijstje, met alles wat ik voor school nog moet doen maar ook met andere dingen die ik graag nog wil doen. Ook de leuke dingen schrijf ik op, want als je die mag doorstrepen werkt dat ook heel stimulerend, haha ;) Ik laat jullie hier mijn lijstje van deze vakantie vakantie zien en ik hoop dat ik over een week heel wat dingen heb kunnen doorstrepen!


To Do Voorjaarsvakantie 2012
- kamer opruimen (is waarschijnlijk meer dan 1x nodig)
- Vans & All Stars wassen
- skeeleren
- een dag goed shoppen
- lasergamen
- werken dinsdag
- werken zaterdag
- boek lezen voor Engels
- boek lezen voor Nederlands
- logeren
- ijsje halen
- ckv verslag maken
- nieuwe liedjes downloaden
- minstens 1x naar café op dorp
- opdracht 14, 15, 16, 19, 22 van 2.2 Aardrijkskunde
- opdracht 23, 24b, 26, 28, 29b, 31, 32 van 2.3 Aardrijkskunde
- beginnen aan ANW presentatie 'cognitie' (...)
- opdracht 3 t/m 12 van 4.1 ANW
- opdracht 1 t/m 7 van 4.2 ANW
- opdracht 1 t/m 9 van 4.3 ANW
- opdracht 2, 3, 4 van 4.4 ANW
- opdracht 12 t/m 43 van H4 Duits
- 5x gtst kijken
- naar verjaardag Opa
- opdracht 2 t/m 13 van Economie
- nieuwe aflevering PLL kijken
- presentatie 'Arthur' voorbereiden Nederlands
- werkstuk voor reisweek naar Cambridge maken
- presentatie economie voorbereiden
- opdracht Voc. 2 : 1, 2, 3     EF : all     Gram. 2 : all     Writ. : all     Rev. : all       H8 Engels
- opdracht Rea. : 1, 2     Spea. 1 : all     Gram. 1 : 1 t/m 4     Voc. 1 : 1, 2     UoE : 1, 2      H8 Engels
- bookreport Engels
- ID kaart aanvragen
- presentatie Maatschappijleer 'Reclame' voorbereiden
- boek halen voor Engels
- aantekeningen Nederlands overschrijven van iemand
- opdrachten Get&Rek 4 t/m 7     Breuken 4, 5     Herleiden 5 t/m 8     1e Gr. Verg. 4 t/m 6     Wortels 3 t/m 10     2e Gr. Verg. 4, 5      Maple Wiskunde
- opdracht 61 t/m 74 Wiskunde

..... ik dacht dat ik vakantie had.

Ik ben eigenlijk een beetje laat met dit lijstje maar hij stond al voor eerder ingepland. Mijn computer werkt de laatste tijd alleen niet zo goed meer mee..

Geen opmerkingen :

Een reactie posten