donderdag 1 maart 2012

MAART

Het is 1 maart, dus alweer een nieuwe maand! De volgende dingen staan (tot nu toe!) op de planning voor de maand maart :


 - voorjaarsvakantie t/m 4 maart
- mijn opa is jarig op 3 maart
- Nhu is jarig op 5 maart
- reisweek naar Cambridge met school van 12 t/m 16 maart
- een goede kennis is jarig op 13 maart
- mijn tante is jarig op 14 maart
- ik word eindelijk 16 op 17 maart! 
- het is lente op 21 maart!
- waarschijnlijk ga ik naar een feest van een meisje van scouting op 24 maart
- eind maart is het alwéér tentamenweek (28 maart tot ...)
- in het weekend van 30 maart heb ik weekendkamp met scouting (ja, inderdaad heel fijn midden in de tentamenweek..)
- nog een goede kennis is jarig op 31 maart

Ik heb altijd het gevoel dat het vanaf de maand maart allemaal weer leuk wordt (lekker weer, leuke concerten, festivals, zomervakantie komt steeds dichterbij etc.) dus ik ben er helemaal klaar voor, haha!

1 opmerking :