vrijdag 2 maart 2012

Toeval?

Ik kijk nog heel vaak terug naar mijn Project365 van vorig jaar om te zien wat ik precies een jaar geleden deed (heel vaak weet ik het ook nog gewoon, haha). Toen ik mezelf vandaag met moeite naar de bibliotheek toe sleepte, bedacht ik me ineens dat het best wel eens zou kunnen dat ik vorig jaar, ook op 2 maart, precies hetzelfde deed. Het volgende stukje heb ik dus van mijn vorige blog gehaald :


Vandaag ben ik samen met Maartje naar dorp geweest. We moesten allebei nog een boek uitkiezen voor Engels, want daar hebben we volgende week een boektoets over -.- Ik kon niet kiezen tussen deze twee, dus ik heb ze allebei maar meegenomen om thuis nog even te bekijken. Ik heb nog 8 dagen om het boek te lezen, dus ik moet er snel een kiezen! 

Het werd uiteindelijk 'The Princess Diaries To the Nines' en dit overkwam me vandaag :


Vandaag ben ik in m'n eentje naar dorp geweest. Ik moest nog een boek uitkiezen voor Engels. Ik koos, net als vorig jaar, voor 'The Princess Diaries' maar dan een deel eerder. Ik heb nog 8 dagen om het boek te lezen en er een verslag van te maken!

Haha, grappig om te zien toch? Natuurlijk gebeurt er wel vaker hetzelfde als precies een jaar geleden. Net zoals vorig jaar is mijn opa bijvoorbeeld morgen jarig ;)

Zou het toeval zijn of is dit een teken..?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten