vrijdag 9 januari 2015

NOTD - Raw as Night, Rimmel

IMG_2817

Bloedrood is de little black dress onder de nagellakjes als je het mij vraagt: hij mag niet ontbreken in je collectie! Een LBD ontbreekt bij mij eigenlijk wel, maar flesjes rode nagellak heb ik verslonden. Het is het standaard kleurtje waar ik naar grijp als ik even geen opvallend groen of paars wil, maar toch iets moois op mijn nagels wil hebben. Een tijdje geleden ontdekte ik dat mijn lievelingsrood van L’Oréal te dik was geworden, maar gelukkig heb ik een perfecte vervanger gevonden: 303 Raw as Night van Rimmel!

IMG_2821IMG_2823

Bij sommige reviews op internet las ik dat dit ‘een rood lakje dat een beetje naar oranje neigt’ is, maar ik zie ‘m niet. Ga er dus maar vanuit dat het vleugje oranje héél minimaal is! Naast dat ik dus gek ben op de perfecte kleur, ben ik ook heel enthousiast over de kwast en de dekking. Het kwastje is breed, waardoor je je nagels heel snel gelakt hebt, en twee laagjes is genoeg! Raw As Night komt uit de collectie van Rita Ora (die trouwens al uit is sinds mei en dus niks nieuws is) en kost €3,99.

2 opmerkingen :

  1. Ohhh, mooie kleur rood! Ik draag eigenlijk nooit rood op mijn nagels, moet ik eens gaan doen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh wat een pretty kleurtje, moet wel eerlijk bekennen dat ik geen rood heb staan bij mijn nagellakstash (shame on me!)

    BeantwoordenVerwijderen