woensdag 19 november 2014

Fotodagboek #13– Midnightsnacks, vikingen en een kamer in Utrecht!

fd13.7

Fotodagboek nummer 13, maar geen ongeluk voor mij! Zoals jullie al konden lezen heb ik deze week een kamer weten te bemachtigen in Utrecht! Verder was ik deze week weer een paar keer in de sportschool te vinden (en ik begin er echt plezier in te krijgen!), ben ik naar een huisfeestje bij een studiegenootje geweest, heb ik een nachtje bij Pascale gelogeerd en ben ik uit geweest in Breda. Ik heb deze week heel weinig foto’s gemaakt doordat ik het gewoon echt was vergeten. Maar goed, lees verder!

fd13.1

Links: Van 10:45 tot 15:15 heb ik op maandag een ‘tussenuur’. Met drie meisjes van m’n studie heb ik wat gedronken bij Douwe Egberts en gegeten op de kamer van een van hen. Bij de DE nam ik een superlekkere Heavenly Hazel!
Midden: Tijdens het college bekeken we een clip van Taylor Swift. Het sloot aan op de lesstof, maar het voelde… nutteloos.
Rechts: Mijn moeder had zelf pompoensoep gemaakt, lekkerrr!

fd13.2

Links: Maandagavond ging ik voor de laatste keer naar scouting (niet omdat ik ga verhuizen, maar ik ben gewoon ‘te oud’) dus ik bakte afscheidscakejes. Dit pak is van de IKEA en je hoeft alleen warm water toe te voegen, goed te schudden en na 10 minuutjes in de oven zijn ze al klaar. En ze zijn ook nog eens heel lekker!
Midden: Dinsdag gesport en verder niet veel nuttigs gedaan.
Rechts: Het leek net alsof mijn laptop zichzelf aan het resetten was, en tijdens het installeren kneep ik hem echt. Gelukkig is er niks veranderd, maar ik snap nog steeds niet wat er gebeurde.

fd13.3

Links: Dinsdagavond hospiteerde ik bij twee huizen en sliep ik daarna bij Pascale in Utrecht. Woensdag moest ik namelijk al vroeg beginnen, en anders bleef ik maar heen en weer reizen.
Midden: Woensdag thuis op de bank hangen met verschrikkelijk slechte programma’s op MTV.
Rechts: Woensdagavond heb ik een paar uurtjes gewerkt en later die avond werd ik gebeld dat ik toch in een van de kamers mocht waar ik had gehospiteerd. Dit plaatje van Utrecht plaatste ik op Instagram.

fd13.4

Links: Donderdag haalde ik mijn matje en slaapzak na college op die ik ‘voor het geval dat’ bij een meisje van mijn studie had laten liggen. Het werd wel eens tijd om ze mee naar huis te nemen.
Midden: Donderdag alweer naar de fitness. Ik begin te merken dat ik de gewichtjes steeds zwaarder kan zetten, leuk gevoel!
Rechts: Mijn vriend bleef donderdag op vrijdag slapen en ‘s ochtends bakte ik pannenkoeken voor ons.

fd13.5

Links: Vrijdagavond ben ik naar een huisfeestje van een meisje van mijn studie geweest. Ik was er niet heel lang maar het was wel gezellig! Daarna ging ik Utrecht in om met mijn vriend en vrienden van hem die daar wonen, uit te gaan. Helaas kwamen we de club niet in dus we hebben tot laat in een café gezeten en daarna een patatje gehaald. Ook gezellig!
Midden: We moesten met z’n 2’en de nachttrein naar huis nemen, om 4 uur. Die maakt dus een rondje door half Nederland en stopt na 2 uur pas op Rotterdam Centraal. Om 7 uur lag ik in bed..
Rechts: Zaterdagavond ging ik met scouting uit in Breda als afscheid voor mij en Maudy. Het was de bedoeling dat Maudy en ik verkleed als vikingen allemaal rare opdrachten moesten doen, maar het kwam er niet echt van. We kwamen geen een club in omdat we met een paar 16-jarigen waren. Uiteindelijk waren we wel ergens binnengekomen, maar ik vond het daar niet geweldig leuk. Daarna weer een patatje gedeeld, oeps. Een midnightsnack is gewoon echt heel erg nodig.

fd13.6

Links: Hoe brak ik ook was; toch nog even sporten op zondag. De rest van de dag was ik te lui om te douchen, bah.
Midden: ‘s Avonds deed ik op de bank een poging tot huiswerk maken, maar Nederland-Letland was zooooveel interessanter!
Rechts: Lief afscheidscadeautje van de meiden van scouting!

Volgende week wordt waarschijnlijk heel druk met dingen regelen in Utrecht en veel schoolwerk. Verder staat er echt nog helemaal niks op de planning, en dat voelt eigenlijk best lekker! Hoe was jullie week?

1 opmerking :

  1. Wat een leuke diary's maak jij! Die Heavenly Hazel ziet er heel erg lekker uit <3

    BeantwoordenVerwijderen