dinsdag 4 november 2014

Fotodagboek #11

fd11.7

Afgelopen week begon met een paar donkere dagen van leren en tentamens, maar eindigde met veel vrijheid en gezellige avondjes! Ik heb een avondje geshopt in Den Haag met Maartje, gefonduud (volgens de spellingscontrole schrijf je het zo..) met mijn schoonfamilie, cookie whoopies gebakken met Nienke (aka schoonzusje), gezweet in de sportschool, twee keer gehospiteerd voor een kamer in Utrecht en mijn eerste universitaire cursus afgesloten met een in your face 8,2 gemiddeld! Whaaaat!? Kijk mee naar de foto’s van deze week!

fd11.1

Links: Maandag weer ruim op tijd weg voor het tentamen in Utrecht, en je raadt het niet, maar er was dus wéér iemand voor de trein gesprongen tussen Gouda en Utrecht Centraal. Gelukkig viel de vertraging dit keer heel erg mee.. Mijn tentamens zijn echt vervloekt lijkt het wel.
Midden: ‘s Avonds lekker op de bank in de kelder met een kop thee en een dekentje voor de finale van Holland’s Next Top Model. Mijn favoriet, Nikki, won de titel!
Rechts: Ik hou van mijn kledingrek, maar hangertjes kom ik altijd nét te kort. Mijn moeder kocht deze stoffen hangers voor me en ze zijn heel handig, want door de stof glijden bijvoorbeeld blousejes er niet af!

fd11.2

Links: Mijn moeder bakte heel lief pannenkoekjes als ontbijt op woensdag. Mijn broertje en ik hadden allebei tentamens dus moesten goed en stevig ontbijten ;)
Midden: Na het tentamen van woensdag even bijtanken voor de tv met foute programma’s. Ik was even zo erg toe aan vrij hebben.
Rechts: Yoghurt-frambozenshake voor mezelf gemaakt, met een klein beetje chocola voor het idee!

fd11.3

Links: Bloggen in bed na een paar uurtjes te hebben gewerkt.
Midden: Donderdagochtend vol goede moed bij de sportschool voor een proeftraining! Het hele verslag hebben jullie hier al kunnen lezen!
Rechts: ‘s Avonds geshopt in Den Haag met Maartje, een McFlurry gehaald en lekker drankjes gedaan op een terrasje. Heel gezellig!

fd11.4

Links: De glitternagellak weer eens van mijn plankje gehaald. Ik vind het een leuke combinatie zo, maar het had veel laagjes nodig waardoor het slecht droogde en er al snel niet meer uitzag.
Midden: Vrijdag wilde ik met mijn moeder naar het tuincentrum rijden in mijn auto, maar ik bleek een lekke band te hebben.. Ik had er al de hele straat mee uitgereden zonder iets te merken, maar gelukkig riep een voorbijganger het naar ons. Oeps.
Rechts: Eindelijk in het tuincentrum.. Oh in had trouwens spierpijn deze dag, niet normaal!

fd11.5

Links: M’n kamer een beetje opgefleurd met wat groen, maakt meteen een heel verschil!
Midden: Vrijdagavond had ik twee hospiteeravonden in Utrecht. De eerste was echt onwijs leuk en ik baalde heel erg dat ik het daar niet was geworden. Blijkbaar vond ik hen leuker dan zij mij.. Het tweede adresje vond ik echt helemaal niks, dat kan ook nog gebeuren natuurlijk!
Rechts: Zaterdag heb ik gewerkt van 7 tot 4 en daarna maakte ik me klaar voor een avondje fonduen met een hoop mensen voor de verjaardag van de ouders van mijn vriend. Kledingcrisis.. grrr..

fd11.6

Links: Het was een gezellige avond, en het fonduen beviel me ook goed! Ik had het nog nooit eerder gedaan ;)
Midden: Zondag was een luie dag. Ik speelde met Nienke en mijn vriend Halli Galli, het spel met de bel. Het blijft echt een van m’n lievelingsspelletjes, haha!
Rechts: Onze boyfriends waren echt niet vooruit te branden, maar wij hadden zin om iets leuks te doen. In de namiddag hebben Nienke en ik bij haar thuis deze cookie whoopies (Dr. Oetker) gemaakt. Cake-koekjes met een vulling. Ik vond ze eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, maar het was wel leuk om te maken!

Dat was dus geen verkeerd weekje! Aanstaande week ben ik vrij. Het is echt zo, ik heb gewoon een weekje min of meer vakantie! Mijn vorige vakken zijn zo goed als afgerond en de nieuwe zijn nog niet begonnen dus ik heb niet eens huiswerk ofzo! Ik dacht dat ik tot de kerstvakantie in één keer door moest gaan, maar dit is dus een leuke meevaller. Volgende week laat ik jullie zien hoe ik mijn vrije weekje heb gebruikt!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten