zaterdag 25 oktober 2014

Update – Tentamenstress!

IMG_9420IMG_9448

Help, tentamens! Terwijl half Nederland heerlijk is bijgetankt tijdens de herfstvakantie, gaan die arme unistudentjes gewoon keihard in één keer door. Tot aan de kerstvakantie, doen we even! Aanstaande week heb ik 2 tentamens waarmee ik 2 vakken kan afsluiten. Ik moet voor beide vakken minstens een 5,5 halen en ik merk nu al dat ik die ‘dat is precies genoeg’-mentaliteit heb ontwikkeld. Maar voor die 5,5 moet ik ook nog goed doorleren, dus vandaar dat het de afgelopen week zo stil was en dit zal ook nog wel een paar dagen zo blijven. De fotodagboeken houden jullie nog tegoed! Is het jullie trouwens opgevallen dat ik het reactie-systeem heb veranderd? Het werkte eerst op IntenseDebate maar dit was zo rommelig en slecht dat ik het systeem nu eindelijk heb verwijderd. Helaas ben ik daardoor álle reacties kwijt die ooit zijn geplaatst onder artikelen, superzonde! Ik hoop dat het er snel weer wat minder sneu uit ziet, haha. Ik ga weer verder leren, geniet nog even van je vakantie of je weekend!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten