maandag 25 augustus 2014

Fotodagboek #1

fd1.5

Jongens, jongens wat ben ik weer lekker bezig met bloggen! Het voelt voor mij bijna alsof ik nooit ben weggeweest, maar er is nog één iets wat me duidelijk ontbrak: een fotodagboek! Ik vind deze artikels bij andere bloggers altijd het leukst om te lezen, en toen ik dit eerst nog iedere maand deed, vond ik het ook zo leuk om te maken! Dus: iedere week een fotodagboek waarin ik jullie laat zien wat ik de voorgaande week heb beleefd.

Ik kan alvast vertellen dat deze eerste week niet ontzettend spectaculair was, maar ik heb wel een paar hoogtepuntjes. Helaas heb ik van de eerste dag, maandag, geen foto’s doordat mijn mobiel het begaf. Net toen ik met mijn fotodagboek-rubriekje wilde gaan beginnen!

fd1.1

Links: Mijn Amerikaanse vriendinnetje Molly was deze week gezellig in Nederland! Ze nam pakketjes mee, met Amerikaanse snoepjes. Ik ben niet zo van snoep, maar deze waren toch wel heel lekker.
Midden: Na bijna 2 jaar trouwe dienst gaf mijn iPhone 4S het maandagochtend op. Gelukkig had ik de volgende dag alweer een nieuwe in huis, die een dag later alweer omgeruild moest worden omdat er weer iets niet werkte. Hopen dat deze gewoon weer een tijdje mee gaat!
Rechts: Pannenkoeken bakken!

fd1.2

Links: Donderdag ging ik een dagje shoppen in Den Haag met vriendinnen. Hier ben ik bij mijn beste vrienden Hennes & Mauritz. Van deze outfit kocht ik uiteindelijk niks, daarover later meer.
Midden: ‘s Avonds aten we gezellig lasagne bij Pascale thuis en kletsten we goed bij.
Rechts: Later die avond hadden we een ‘reünie’ met jongens waar we wat mee hebben gedronken op mijn 17e verjaardag. Het is een lang verhaal hoe we hier nu, anderhalf jaar later, ineens weer bij kwamen, maar het was een hele gezellige avond! We dronken wat in het café in het dorp en later bij een van hen thuis. Op de foto zie je me samen met onze Alaskaan.

fd1.3

Links: Vrijdag was ik nogal brak van de (iets te) gezellige avond ervoor, daarom verwende ik mezelf met een heerlijke wrap met al het lekkere wat ik in huis kon vinden..
Midden: .. én 4 afleveringen Pretty Little Liars. Doordat ik zoveel afleveringen achter elkaar heb gekeken, zit ik weer helemaal in het verhaal. Zo spannend!
Rechts: Na een avondje bankhangen bij Joran thuis, moest er op zaterdag weer gewerkt worden. Veel te vroeg voor deze luie vakantievierder.

fd1.4

Links: Werken was enorm vermoeiend zaterdag, maar ‘s avonds ging ik toch nog met Joran naar het vuurwerkfestival in Scheveningen.
Midden: Tussendoor dronken we nog wat bij beachclub Peukie, waar het toch iets te fancy bleek te zijn voor onze portemonnee.
Rechts: Nadat ik zondag weer een paar uur had gewerkt, hield ik ‘s middags een powernap. Toen ik wakker werd snakte ik heel erg naar chocola. Het werd een brownie met frambozen.

Voor aanstaande week staan weer leuke dingen op de planning, met als hoogtepuntje het introductiekamp met alle eerstejaars van mijn studie. Ik heb er zin in! Verder heb ik nog een feestje op de zaterdag en verder zal ik me deze week langzaam moeten gaan voorbereiden op het nieuwe school- uhhh, collegejaar! Hoe was jullie week?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten