zaterdag 30 augustus 2014

Fluffy vesten – Webstash.nl

webstashfv

(Gastartikel, geschreven door mij)
In mijn fotodagboek van vorige week zagen jullie een foto van mij in een pashokje. Ik paste er zo’n fluffy, superzacht vest waar je afgelopen winter veel mensen mee zag lopen. Mij niet; mijn vriend walgt ervan. Ik was er al over uit dat dat geen reden mocht zijn (al hebben we allemaal een beetje goedkeuring nodig, geef toe) en zeker nu ik het zo typ voelt het wel een beetje onder de plak ;) Nu het helaas met sneltreinvaart alweer herfst wordt in Nederland, is het tijd voor warme kleding. En ik ga me warm houden met zo’n vest, ja.

Bij de webshop Webstash.nl kwam ik een perfect exemplaar tegen. Het leuke aan dit vest vind ik dat het een lang jas-achtig model is, en niet zo’n korte zoals ik ze meestal zie. Ook vind ik de gebroken witte kleur leuk; makkelijk te combineren, veilig maar tóch bijzonder. Wie weet vertel ik jullie binnenkort vol trots dat ik een fluffy vest heb gescoord! Bij deze webshop kwam ik overigens nog veel meer leuke items tegen (kimono’s met bloemenprint!) dus neem er zeker eens een kijkje!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten