vrijdag 12 april 2013

IF IT FITS IT SITS

Ik ben weer twee paar schoenen rijker! Één heel mooi, maar minder comfortabel paar en één niet al te charmant paar hardloopschoenen die dan wel weer lopen als wolkjes. Onderstaande foto’s zijn gemaakt met mijn spiegelreflex en nieuwe statief. Deze week was het lekker rustig op school, dus ik heb in mijn vrije tijd veel uitgeprobeerd met mijn camera. Helaas kom ik nog steeds niet verder dan de automatische stand en de afstandsbediening, en dat na bijna 3 maanden.. Ik ben wat dit betreft een beetje een trage leerling geloof ik.

Nog even een vraagje; die zwarte wedges, kan dat zo met zwarte sokken? Ik vind het zelf helemaal niet raar maar ik heb er weinig verstand van, dus waarschuw me alsjeblieft als ik zo voor lul ga lopen!

IMG_1071

IMG_1074IMG_1075
Ik wilde al een tijdje zwarte wedges en ik vond deze bij de New Look waar ik ze meteen paste en kocht. Ik probeerde een maatje 38 en ze zaten perfect maar er zaten wat kleine beschadigingen op de hak. Ik pakte dus een nieuw, mooi paar in dezelfde maat maar ik heb ze niet meer gepast. Een paar uur, en 25 euro later deed ik ze aan en toen kwam ik tot de schokkende ontdekking dat ze enorm strak zaten! Het was écht dezelfde maat, dus ik denk dat ze gewoon nog een paar keer goed ingelopen moeten worden. Dat gaat alleen wat lastiger dan gehoopt aangezien ik een ontsteking heb aan mijn grote teen en lopen op te krappe schoenen een regelrechte hel is. Zodra mijn teen weer gezond is (wat nog wel een tijdje kan duren..) ga ik ze dus pas inlopen. Helaas, deze staan voorlopig dus nog in mijn schoenenkastje.

IMG_1077IMG_1078IMG_1082
Geef toe, als hardloopschoenen zijn ze lang zo erg niet! Sinds begin dit jaar loop ik regelmatig hard en dat deed ik altijd gewoon op mijn indoorschoenen. Buiten dat die telkens onder de modder zaten is het natuurlijk ook veel beter voor mijn voeten en benen om goede schoenen te dragen tijdens het rennen. Deze waren 80 euro bij Intersport en toen ik ze voor het eerst aanhad wist ik echt niet dat hardloopschoenen zó’n verschil zouden maken! Ze zijn superlicht en het lopen gaat bijna vanzelf. Ik heb er nog niet mee gerend maar ik gok dat dat met deze heerlijke schoenen ook veel beter zal gaan.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten