zaterdag 9 februari 2013

LIEDJES OM JE VOOR TE SCHAMEN..

IMG_0564
Je mag het ontkennen, maar ik geloof je toch niet: ook jij hebt schaamtelijke liedjes in je afspeellijst staan. Ik heb (of eigenlijk had; zo nu en dan verwijder ik ze wel) er veel te veel. Het zijn allemaal liedjes waar ik met vriendinnen heel veel lol om heb gehad, liedjes die me aan het uitgaan doen denken of omdat ik ze stiekem gewoon echt leuk vind. Ik heb heel lang naar Mozart geluisterd omdat ik zweerde dat het goed was voor mijn concentratie, dat soort rare dingen.
Mijn muzieksmaak is overigens héél breed. Ik vind lekker typische top 40 muziek echt heerlijk, maar ook rustigere en zelfs hardstyle kan ik zeker waarderen. De liedjes in het lijstje hieronder zullen echter bij iedereen voor gefronste wenkbrauwen zorgen, maar, het spijt me, ik vond ze écht in mijn iTunesbibliotheek! 

- Surfin USA van The Beach Boys
- The Bad Touch van The Bloodhound Gang
- Gas op die Lollie van DJ Ruud
- Ik vind je lekker van De Kraaien
- Shoarma Schaap van Ali Osram (uit een hele oude afspeellijst, maar goed, de ergste mag ik natuurlijk niet achterhouden)
- Joost van Lawineboys
- De witte chocolade song van Raymond (ook uit die oude lijst..)

Wat is jouw meest schaamtelijke liedje in je muziekbibliotheek? Ik ben heel benieuwd, haha!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten