dinsdag 5 februari 2013

GOOD OLD TIMBERLANDS

timberlandsvroeger
Dat modetrends zich steeds weer herhalen is wel duidelijk. Toen ik vorige week voor de zoveelste keer mijn fotoboeken doorbladerde was er ineens één iets wat me telkens opviel: Timberlands. Leuke en stoere festivalschoenen die je tegenwoordig weer overal ziet. Op de foto’s zie je geen echte, misschien niet eens goede look-a-likes, maar het idee is er. Deze foto’s zijn gemaakt tussen 1996 en 1999, op nieuwere foto’s zag ik ze ineens niet meer! En oké oké, bijna alle foto’s hierboven zijn van mijn leuke fakies, maar als ik mijn moeder moet geloven waren zulke schoenen in die tijd (of eigenlijk nog wat eerder) ook wel echt helemaal hip. Nu vraag ik me het volgende af: zien jullie deze schoenen ook terugkomen in jullie fotoboeken?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten