vrijdag 25 januari 2013

NIEUW #7

Mijn geld was na mijn dure aankoop van vorige week nog niet op en aangezien ik hoognodig nieuwe broeken en truien nodig had ging ik samen met vriendinnen naar Zoetermeer. Ik ben heel goed geslaagd en ik heb er mooie aan-foto’s van kunnen maken met mijn nieuwe camera.

IMG_0162
Ik kan in álle winkels proberen broeken te passen, maar de enige winkel waar ik dan ook echt slaag is de H&M. Voor andere winkels heb ik te dikke bovenbenen en daarbij ook nog eens te korte benen (en die combinatie is lastig!) Ook bij de H&M hebben ze nog nét niet de perfecte lengte, maar het gaat prima. Deze lekkere standaard spijkerbroek kost €19,95 en is een super skinny & super low waist model.

IMG_0182
Ook deze broek kocht ik bij de H&M. Zwarte broeken kun je nooit genoeg hebben, als je het mij vraagt. Deze kost ook €19,95 en is ook een super skinny & super low waist model.

IMG_0206
Deze lekkere trui kocht ik bij de Only voor maar €12,95. Hij is heel comfortabel en staat gelukkig niet zo hangerig als veel truien.

IMG_0210
IMG_0216
Naar precíes zo’n trui was ik op zoek! Niet te wit, niet te groot, niet te hoog, niet te lang, niet te kort, perfect. Hij zit heel lekker en ik denk dat hij ook heel leuk staat met een leuk blouseje eronder. Ook deze trui is van de H&M voor €19,95.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten