zaterdag 26 januari 2013

CONCERT THE SCRIPT (ZIGGO DOME 25-01-13)

IMG_2292
Al zo’n 4 maanden geleden bestelde ik met vriendinnen kaartjes voor The Script. Het leek altijd nog zo ver weg, maar gisteravond was het ineens dé dag. Rond 6 uur ‘s avonds werden ik en nog 6 andere vriendinnen door ouders met de auto naar Amsterdam gebracht. Het was maar 50 minuutjes rijden en aangezien het om 8 uur begon, waren we ruim op tijd.
Ik was nog nooit in het Ziggo Dome geweest, maar het is héle mooie concertzaal! Het is heel ruim, nieuw en overzichtelijk. Bij binnenkomst leek het net een vliegveld! Wij hadden zitplaatsen op de tweede verdieping, ring Noord, vak 203, rij 2 en stoelen 78 t/m 84. Ik vond het van tevoren een vervelend idee dat we zitplaatsen hadden, want tijdens concerten dans en spring in nou eenmaal graag mee, maar dat kon ook helemaal goed voor m’n stoeltje. Bijna het hele concert heb ik gestaan en heel hard en vals meegezongen en hoewel de rest van het vak dat misschien niet zo fijn vond, heb ík in ieder geval een onvergetelijke avond gehad! Ik moet wel zeggen dat ik me afvraag of het wel helemaal live was, maar eigenlijk maakt het me vrij weinig uit: het was ge-wel-dig! Klik op ‘meer lezen’ voor meer foto’s!
IMG_2263
De zaal stroomt langzaam vol.
IMG_2272
Het voorprogramma ‘The Original Rudeboys’, die verassend goed klonk! Ik heb het nooit zo met voorprogramma’s, maar dit was wel heel leuk!

IMG_2267
IMG_2278
Of we allemaal even een lichtje aan willen doen.

If You Could See Me Now is één van mijn favoriete nummer van ze. Ik kan hem dan ook helemaal meezingen, haha. De filmpjes zijn niet door mij gemaakt, maar door deze youtubegebruiker. Horen jullie het trouwens!? Zeventienduizend mensen!

Kippenvel!


Filmpje van deze youtubegebruiker.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten