maandag 21 januari 2013

MIJN FAVORIETE SERIES

pllsatc

Ik kijk echt nooit tv. Ik hou absoluut niet van die programma’s als ‘The Voice’ en ook ‘Wie Is De Mol’ heb ik nog nooit gezien. En ik heb ook nog niet de behoefte gehad om dat een keer te gaan doen. Wat ik dan weer wel graag (en vaak!) doe is series kijken op mijn laptop. Ik volg ondertussen zo’n 4 series. Misschien niet heel veel, maar ik ben een fanatieke volger.

GTST – Om te beginnen maar meteen degene die er het minst bij hoort in dit rijtje. Natuurlijk is GTST gewoon elke avond te zien op tv, maar ik kijk het elke dag terug van de avond ervoor. Ik volg dit nu ongeveer 2,5 jaar. Soms zijn de afleveringen doodsaai en ik weet ook heus wel dat het inhoudsloze onzin is, maar juist dát is zo lekker om te kijken.

Pretty Little Liars – Toen ik ruim 2 jaar geleden begon met aflevering één was ik meteen verkocht. Binnen een paar weken liep ik helemaal bij en ik blíjf bij. Elke week kijk ik er weer naar uit want de serie blijft gewoon zó leuk. Ik hou helemaal niet van enge films maar in PLL is het perfect gedoseerd met leuke en goeie verhaallijnen, een klein beetje humor (niet veel) en knappe acteurs.

Sex And The City – Mijn serieuze verslaving op het moment. In minder dan vier weken ben ik ondertussen al beland bij aflevering 9 van seizoen 4. De films kende ik natuurlijk allang, maar na 4 keer gingen die ook wel vervelen dus ik besloot de afleveringen eens op te zoeken. En het bevalt me goed, iets te goed want zo’n halfuurtje lachen om Carrie, Miranda (vooral om Miranda, in de serie is ze zóveel leuker dan in de films), Samantha en Charlotte plan ik veel te makkelijk tussen alles door.

The Carrie Diaries – Er is pas één aflevering van uitgezonden maar ik voel nu al een obsessie opkomen! Zoals jullie een paar dagen geleden al konden lezen vind ik deze serie écht heel leuk. Heel leuk dat het zich in de jaren 80 afspeelt met het personage van mijn andere verslaving!

Oké, ik moet toegeven: ik ben ook ooit een trouwe volger geweest van de talkshow van Britt & Ymke, Britt & Ymke op reis, Echte Meisjes in de Jungle, Echte Meisjes op zoek naar zichzelf, Hollands Next Top Model, Benelux’ Next Top Model, America’s Next Top Model, Australia’s Next Top Model, Barbies Baby, Barbies Bruiloft, Oh Oh Cherso en The Pain Game. Shame on me, ik weet het.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten