woensdag 17 oktober 2012

GEKOCHT: KLEDINGREK

IMG_0741

Hier kwam mijn moeder een tijdje geleden mee thuis na een middagje Karwei. Ik had ooit al eens laten weten dat ik een kledingrek wilde voor mijn jasjes en blousejes (ik heb wel een hanggedeelte in mijn kast, maar die is gewoonweg veel te klein). Door een kortingsbon kostte hij nog maar 10 euro, in plaats van 19! Op de foto hierboven zie je hem gevuld met de kleding die ik al wel een keer heb gedragen, maar die nog niet klaar zijn voor een rondje wasmachine. Standaard hangen alle blazers er ook bij want die was ik nou eenmaal (te) weinig. Onderin zit zoals je ziet ook nog een schoenenrekje, maar meer dan 4 paar kreeg ik er echt niet op. Ik vind het een heel leuk en handig ding; elke ochtend is het als kleding kopen in je eigen slaapkamer!
Voor de geïnteresseerden: hij is van het merk Zeller, is 83 cm breed, 43 cm ‘diep’ en in hoogte verstelbaar tussen de 93,5 cm en 170 cm. Oja, en hij heeft wieltjes.

1 opmerking :

  1. Handig ding! er is bijna geen vrouw die meer zonder een kledingrek in haar kamer kan. Ik draag er zelfs mijn was op ;) Ik heb een kledingrek aangeschaft met uittrekstangen. Geeft gelijk wat extra ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen