maandag 27 augustus 2012

Gespot: Beau met iPhone 4S (!)

iweek34 002
Ja je ziet het goed: ik, ja ÍK, heb een iPhone 4S! Met bovenstaande foto maakte ik afgelopen donderdag mijn instagramdebuut en mijn vingers beginnen al langzaam om mijn iPhone, de smartphone der smartphones als het aan mij ligt, te groeien. Ik heb altijd wel gefantaseerd over een iPhone, maar daar bleef het dan ook bij want ‘zo’n ding is toch veel te duur voor mij?’. Toen er vorige week min of meer eentje voor het oprapen lag bij KPN, hebben mijn broertjes en ik er meteen alledrie een besteld. Nog geen 1,5 dag later werden ze al bezorgd en ik ben er héél blij mee! Ik heb echt totaal geen verstand van iTunes of van apps en dit zijn de eerste apples in ons huishouden, dus ik ben een aantal dagen aan het kloten geweest. Ondertussen ben ik al helemaal op mijn nieuwe vriend afgesteld en heb ik de volgende apps al gedownload.
Twitter (@IKBENBEAU)
WhatsApp
– beste uitvinding ooit
Facebook
Instagram (IKBENBEAU)
– op een na beste uitvinding ooit
Songpop (Ikbenbeau)
Draw Free (Ikbenbeau) – zijn er alsjeblieft ergens nog mensen die dit spelen, haha?
Zaklamp
RTL XL
Horoscoop – beetje diepgang moet kunnen
iBooth – camera app met fisheye lens etc.
Picture Frames – collages maken
Color Effects – zwart/wit foto’s met kleurpenseel
NU.nl
Viber (zelfgemaakte link als app) Ik ben Beau
Sidereel – weet eigenlijk niet waarom ik deze app heb, je kunt er alles mee behálve de programma’s bekijken..

Ik kan me eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat ik, degene die tot vorige week nog een van de zeldzame eigenaren was van een Samsung Star (zonder wifi), nu ineens zoveel vooruit ben gegaan, haha. Ik wil trouwens echt niet zo’n verslaafde worden, dus waarschuw me maar als het uit de hand loopt ;)

1 opmerking :

  1. Mag ik vragen hoeveel je voor je abonnement betaald? Aangezien het mij best interessant lijkt. xo

    BeantwoordenVerwijderen