vrijdag 31 augustus 2012

10 t/m 1 - Tag

Ik had deze tag al op een paar blogs voorbij zien komen, maar ik was er nog niet voor getagd. Toen ik een tijdje geleden zag dat Lisa mij had getagd nam ik hem meteen over. Ik tag Nadia van Nadiable, maar iedereen die het leuk lijkt om deze tag over te nemen mag dat natuurlijk gewoon doen :)

fotoibb

10 dingen over mij
Ik lach zelf het hardste om mijn eigen grapjes | Ik had 550 punten bij de Eind Cito toets in groep 8, ben nog nooit zo trots geweest op mezelf, haha | Ik hou heel erg van augurken, maar nee, ik ben niet zwanger | Ik heb jarenlang nagellak gespaard | Ik heb 4 jaar lang met beugels rondgelopen |Ik krijg deprimerend vaak van (vreemde) mensen te horen dat ik er arrogant uitzie, heel vervelend| Toen ik net twitter had tweette ik vaak meer dan 100x per dag, haha | Ik heb bijles voor wiskunde gehad | Ik huilde niet toen ik werd geboren | Ik heb op het moment de 4e en 5e cavia in mijn leven

9 dingen die ik leuk vind
Leuke dingen doen met vriendinnen | op kamp gaan met school/scouting | Feestjes | Goede cijfers halen op school | Bloggen | Zomervakantie | Augurken | Muziek | Verre reizen maken

8 dingen die ik niet leuk vind
Economie | Vies eten | Slecht weer | Genegeerd worden | Boeken lezen voor school | Vakanties vol met schoolwerk | drukte in leuke winkels | Oneerlijkheid

7 plekken waar ik graag ben
in mijn slaapkamer | onder de douche | in het café in het dorp | in een drukke stad | op het strand | in de auto op de achterbank | in een tentje in het bos

6 manieren om mijn hart te winnen
grappig zijn | interesse tonen | aardig zijn | me accepteren | me verassen | eerlijk zijn

5 plekken waar ik nog heen wil
Italië | Australië | VS | China/Japan/iets in die hoek | Griekenland

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
Mijn familie | Mijn vrienden | iPhone (mag ik dat nu al zeggen?) | Portemonnee

3 van mijn lievelingsliedjes
Never Let Me Go – Florence + The Machine
Breakeven – The Script
I Gotta Feeling – Black Eyed Peas

2 wensen
Heel gelukkig blijven/worden | Gezond oud worden

1 woord
Enjoy :)

2 opmerkingen :

  1. Leuk dat je hem overgenomen hebt! Hij blijft leuk om te lezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou heb ik weer wat over je geleerd Beau! Ik huilde trouwens ook niet toen ik werd geboren.

    BeantwoordenVerwijderen