maandag 11 juni 2012

PARTYWEEK

2012-06-07 colaijs
Terwijl dit artikeltje online komt, ben ik waarschijnlijk in gevecht met mijn grafische rekenmachine tijdens een wiskundetoets. De komende 2 weken beloven niet heel veel leuks, maar ik wil nog even terugkijken op voor-vorigeweek, waarin ik 3 feestjes had! Van het eerste feestje zijn geen foto’s, maar het was wel gezellig!
De bovenste 3 foto’s zijn gemaakt op het schoolfeest in The Thalia in Rotterdam. Het was een hele gezellige avond en ik heb héél veel gedanst :) Op de middelste foto zie je dat ik m’n hakken maar even uit heb gedaan want ik had echt verschrikkelijk veel pijn na een paar uur, haha. De onderste 3 foto’s zijn gemaakt bij een feest van een meisje van school en een vriendin van haar. Er zijn geen foto’s waar ik goed opsta, maar gelukkig staat deze avond goed in mijn geheugen gegrift en zal ik het ook zonder foto’s zeker niet snel vergeten! Alweer tot diep in de nacht gedanst en gezellig gedaan!
(Artikel #100!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten