zaterdag 9 juni 2012

2 jaar twitter!

Edit: dit is een oude post (9 juni 2012). Doordat ik wat dingetjes heb veranderd aan de labels is per ongeluk dit artikel opnieuw geplaatst. Het is gelukt om de datum te veranderen en het bericht terug te zetten, maar ik krijg hem niet meer van bloglovin' af!
Vandaag heb ik precies 2 jaar twitter! In deze tijd heb ik meer dan 25.500 tweets verstuurd en zijn er 93 mensen die mijn tweets in hun timeline voorbij zien komen. Ik follow zelf 95 mensen. Veel daarvan zijn vriendinnen en mensen van school, maar ik volg ook een paar bekende mensen. Onderstaande twitteraccounts vind ik de leukste.

@ymkethemovement – Net zoals dat ik bij Britt & Ymke om alles wat ze zegt moet lachen, moet ik dat ook bij haar tweets. Bij alles wat ze tweet hoor ik haar sarcastische stemmetje in mijn hoofd, haha.
Vastleggen in volledig scherm 4-5-2012 150350.bmp

@Brittjje
– Sommige mensen kunnen haar niet uitstaan, maar ik vind haar echt geweldig. Ik denk ook echt niet dat ze zich maar zo dom voordoet.
Vastleggen in volledig scherm 4-5-2012 150510.bmp

@9GAGTWEETS
– Sommige plaatjes slaan helemaal nergens op, maar vaak vind ik ze wel grappig. Ik kan me uren vermaken op die site, haha.
Vastleggen in volledig scherm 4-5-2012 150704.bmp

@astro_andre – Hij tweet vooral interessante dingen, zoals foto’s van de wereld vanuit de ruimte. Heel leuk om te zien!
Vastleggen in volledig scherm 4-5-2012 150918.bmp

@PLLfans – Eigenlijk zijn hun tweets niet heel leuk, maar ze retweeten wel vaak leuke berichtjes. Voorbeelden hiervan zijn spoilers van afleveringen of foto’s van de acteurs buiten de set.
Vastleggen in volledig scherm 4-5-2012 151501.bmp

@AlexAllTimeLow – Je vind het óf heel flauw óf heel grappig, haha.
Vastleggen in volledig scherm 4-5-2012 151751.bmp

@JackAllTimeLow Hetzelfde geldt voor mede-bandlid Jack ;)
Vastleggen in volledig scherm 4-5-2012 151657.bmp

Geen opmerkingen :

Een reactie posten