vrijdag 22 juni 2012

OOTD - Tentamenweek

2012-06-11 testweek

Ik ben echt totaal geen ‘fashionista’. Ik had het graag willen zijn, want ik vind mode en creativiteit wel hele interessante en leuke onderwerpen, maar het ligt me gewoon niet. Ik heb ook niet echt een uitgesproken en bijzondere kledingstijl (H&M zou zo mijn sponsor kunnen zijn..) maar ik draag gewoon van alles wat ik leuk vind een beetje. Het leek me leuk om eens te laten ziet wat ik op de gemiddelde dag draag, want, hoe simpel het ook is, ik hou daar wel van.
Bovenstaande foto’s zijn tijdens mijn tentamenweek gemaakt (zonder het weekend en een vrije dag) omdat ik dan 's ochtends eindelijk eens wat tijd heb, haha. De kwaliteit van de foto’s is ronduit slecht maar ik ben (nog) niet zo goed met de zelfontspanner die per keer maar 2 foto’s maakt (héél frustrerend) en ik had bij nader inzien eigenlijk beter bij alle foto’s zo’n boek voor mijn hoofd kunnen houden.

Maandag: Zwart hemdje H&M | Zwart blousje H&M | Donkergroene broek Ark | (niet meer zo) donkerblauwe All Stars Topshop
Dinsdag: Rode blazer Sting | Gestreept shirt H&M | Zwarte broek New Yorker | Crème Vans Daily Rush | (grafische rekenmachine voor het dramatische effect)
Woensdag: Het enige oranje kledingstuk in mijn kast Primark | Zwarte broek New Yorker |Donkerblauwe All Stars Topshop
Donderdag: Oudroze hemdje H&M | Bruin blousje ? | Wijnrode broek H&M | Bruine laarsjes Shoe Outlet
Vrijdag: Grijze sweater New Yorker | Wijnrode broek H&M | Crème Vans Daily Rush
Maandag: Zwart blousje H&M | Lichtbruine broek YesYes Fashion | donkerblauwe All Stars Topshop
Woensdag: Zwart hemdje H&M | Zwart shirt met kraagje Primark | Spijkerbroek Shoeby | Sleehak-laarsjes Van Haren

Geen opmerkingen :

Een reactie posten