donderdag 7 juni 2012

And I will survive, I will survive!

Jaja, ein-de-lijk is het zover: vandaag had ik de laatste lesdag van dit schooljaar. De komende 2 weken staan helemaal in het teken van leren, toetsen en nog meer leren, maar gelukkig hebben we dus geen verschrikkelijk saaie lessen meer de komende 3 maanden! Ik moet nog wel even motivatie vinden om deze laatste weken door te komen, maar dat moet lukken met een superleuke zomervakantie in het vooruitzicht!

(afbeelding verwijderd)


Ik durf (bijna) met zekerheid te zeggen dat ik overga naar 5VWO en ik vind dat eigenlijk echt een heel raar idee! Ik weet nog dat ik in groep 7 dacht ‘…ooit zit ik in de eerste klas.. wow. En daarna in de 2e klas, dat kán toch niet!?’ en over dat ik ooit naar de 3e en 4e zou gaan had ik niet eens nagedacht. En ik had al helemaal niet verwacht dat ik de 5e zou halen (en volgend jaar hopelijk zelfs de 6e!). Het is niet zo dat ik altijd het gevoel heb gehad dat ik het niet kón, maar – heel tragisch – heb ik altijd gedacht dat ik tegen die tijd niet meer zou leven. Omdat ik me er gewoon niks bij voor kon stellen dacht ik maar dat het ook nooit zou gebeuren of zoiets?
Maar om te zorgen dat de school niet ineens besluit dat ik dit jaar over moet doen vanwege te weinig inzet moet ik nu maar eens gaan leren, in plaats van diepzinnige verhaaltjes schrijven.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten