maandag 7 mei 2012

Auto, bedankt.

2012-05-05 auto

Nee, wees niet bang, ik ga niet ineens over auto’s bloggen. Ik wil onze oude auto (boven) alleen even bedanken voor zijn trouwe dienst. Bijna 10 jaar lang heeft hij ons overal naartoe vervoerd (o.a. naar Oostenrijk, Spanje, Duitsland, Tsjechië) en nu ruilen we hem zomaar in voor een groter exemplaar. Noodzakelijk was het wel, want deze zomer gaat Pascale mee naar Spanje en er is dus een extra stoel nodig ;) Bovendien was hij er niet zo goed meer aan toe en zouden we er niet eens meer mee op vakantie mógen.

2 opmerkingen :

  1. Wij kregen een jaar geleden ook een nieuwe auto en het voelt wel een beetje raar omdat ik zo gewend was aan die auto, ook al zouden we geen berg meer op kunnen met dat ding haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja ik heb nog niet in de nieuwe auto gezeten, maar ik denk dat ik ook bijna vergroeid ben naar die oude, haha.

      Verwijderen