vrijdag 27 april 2012

Do you remember Cambridge?

Het is alweer ruim een maand geleden maar ik was he-le-maal vergeten er nog iets over te schrijven! Daarom nu nog snel even wat foto’s voor het idee ;)
De foto’s die de leraren hebben gemaakt zijn het leukst, maar die hebben we nog niet gekregen. Ik vraag me af of dat überhaupt ooit nog gaat gebeuren.. De foto’s die door ons zijn gemaakt zijn vooral van de kerken.

Met de meisjes uit de klas een mislukte poging tot de bekende foto van The Beatles terwijl we op de boot naar Dover wachtten. cambridge8

Cambridge vanaf St. Mary’s. Klein kerkje met een eng, smal trappetje en een hele grote wc.
cambridge1
cambridge2

Toen wij aankwamen in Cambridge stopte het spontaan met regenen.
cambridge 027

Peterborough Cathedraal in, jawel, Peterborough. Het was ENORM.
cambridge6

Punting in Cambridge. Hier kan ik later maar beter niet mijn beroep van maken..
cambridge3

Kings College Church in Cambridge.
cambridge5
cambridge4

Geen opmerkingen :

Een reactie posten