zaterdag 21 april 2012

Day #25 - A first

Ik heb lang na zitten denken wat een leuke ‘een eerste keer’ was om wat over te vertellen, en ik ga toch voor mijn eerste échte scoutingkamp. Dat was in 2004 in Bladel. Ik was toen 8 jaar oud en ik zat in de groep ‘Kabouters’. Het kamp duurde een week lang en het thema was ‘Aliëns’. Ik weet nog dat we elke avond een spannend verhaal voorgelezen kregen, elke avond afwisselend in de jongenskamer en de meisjeskamer. We werden ‘s nachts ook één keer wakker gemaakt omdat de alïens in gevaar waren omdat de slechte dokter achter ze aan zat. We moesten toen, midden in de nacht en midden in het bos, de dokter vangen en ik was BANG. Dat kamp zat zó goed in elkaar, daar was echt veel moeite voor gedaan, heel leuk! Ik weet ook nog een stukje van het kamplied, haha ;

Aliëns (2x)
Hier in Bladel (2x)
En een oude (2x)
Doktor (2x)
Wie weeeeet wat we nog beleven, maar we gaan nog een dagje door!

Zoiets ;)

beaudepadvinder 005

Geen opmerkingen :

Een reactie posten