donderdag 12 april 2012

Day #18 - Your favourite birthday

Dat zijn er 2! Die van toen ik 15 & 16 werd waren heel leuk!
Op mijn 15e verjaardag werd ik ‘s ochtends gebeld door Giel Beelen voor ‘Begin de dag met een dansje’ en kreeg ik een elektrische tandenborstel (het klinkt zo stom, maar die wilde ik heel graag, haha), een boek, een bak Ben & Jerry’s en de 2 lieve cavia’s : Betsie & Hektor! Die dag heb ik gezellig gevierd op school, en die middag en avond met vriendinnen thuis.
Op mijn 16e verjaardag ging ik met vriendinnen de avond van tevoren naar een café op dorp, daar hebben we de laatste uren van mijn 15-jarige leven gevierd en na 12’en werd het natuurlijk heel gezellig! De volgende dag heb ik lekker rustig aan gedaan met Fiona en Pascale en ben ik, met ID kaart op zak, naar de AH geweest om een blikje Bacardi Cola en een blikje Bacardi Razz te kopen. Niet dat ik me nu helemaal klem ga zuipen, maar ik wilde gewoon heel graag even doen wat daarvoor niet kon, haha. Helaas vroeg de vrouw achter de kassa niet om mijn ID. Die middag kwamen andere vriendinnen nog gezellig Pretty Little Liars kijken en die avond heb ik gewoon thuis samen met mijn broertjes en de laptop doorgebracht.

birthday

Geen opmerkingen :

Een reactie posten