donderdag 22 maart 2012

Nail polish addict - Tag

Ik zag deze tag voorbijkomen op Today's Beauty, en aangezien ik heel erg van nagellak hou, leek het me leuk om hem over te nemen! Als het je leuk lijkt om deze tag ook in te vullen kun je hem overnemen op je blog of bij de reacties!


1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf?
Ik vind vooral de lakjes van Catrice en Essence heel fijn. Ze zijn er in mooie kleuren, lakken fijn, de kwastjes zijn perfect, dekken over het algemeen goed en niet onbelangrijk : ze zijn helemaal niet duur!

2. Glitter of geen glitter?
Ik heb in mijn collectie heel wat glitterlakjes, in alle kleuren en soorten, maar ik gebruik ze niet erg vaak. Ik gebruik ze vooral als ik er zin in heb (en tijd), en dat is meestal in de lente/zomer.

3. OPI, China Glaze of Essie?
Ik heb eigenlijk helemaal geen nagellak van China Glaze of Essie! Daarom kies ik maar voor OPI, daar heb ik er op het moment 3 van. Ik vind ze heel fijn lakken, en het zijn ook hele mooie kleurtjes, maar de dekking vind ik altijd een beetje tegenvallen. Bij een donker (écht donker) paarse kun je er voor die prijs wel van uitgaan dat hij na 1, misschien 2, laagjes dekt, toch?




4. Wanneer/hoevaak verander jij je nagellak?
Ik heb een tijd gehad dat ik echt élke dag mijn nagels lakte, maar na een tijdje werd dat wel minder doordat ik ook steeds meer huiswerk moest maken. Tegenwoordig lak ik ze gemiddeld nog maar 1x per week, en dat is dan naar boven afgerond..

5. Wat is je favoriete kleur op je nagels?
Het is altijd zo moeilijk om hier antwoord op te geven, haha, maar ik ga toch voor de kleuren groen, blauw en paars. Daar heb ik er ook het meeste van. Rood vind ik trouwens ook altijd mooi! Ik draag het liefste crème nagellak, dus zonder een zilvere gloed of glans. Daar hou ik niet zo van.

6. Donker of felle kleuren?
Felle! Vooral in de lente/zomer vind ik het heel leuk om met knalgele/rode/oranje/groene/blauwe/paarse/roze of zelfs witte nagellak rond te lopen. Donkere kleuren draag ik ook graag, maar toch liever de heldere en opvallende!

7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels?
Ik draag op het moment helemaal níks! Niet eens nailhardener of basecoat! Volgens mijn 'planning' heb ik morgen weer tijd voor nagellak, haha, deze week had ik het wel extreem druk op school ;)


8. Matte nagels, yes or no?
Ik heb wel een matte topcoat, maar ik gebruik hem echt héél weinig. Ik ga toch liever voor de glanzende nagels!

9. French manicure?
Bij andere mensen vind ik het er altijd heel mooi en verzorgd uitzien, maar ik draag het zelf eigenlijk nooit. Simpelweg omdat ik het gewoon niet netjes kan doen ;)

10. Favoriete winter kleur?    
Ik draag eigenlijk het hele jaar door gewoon de nagellak waar ik zin in heb, en in de winter zijn dat meestal wel wat donkerdere kleuren. Vooral paars draag ik dan veel.
  

Geen opmerkingen :

Een reactie posten