woensdag 28 maart 2012

Day #03 - Your parents

Ik weet niet of mijn ouders het zo leuk vinden als ik hun hele levensverhaal op internet zet, dus ik maak er zelf wel wat leuks van ;)

Mijn moeder is 39 jaar oud en werkt in de zorg en gaat op dit moment weer naar school om bij te leren. Mijn vader is 47, architect en heeft zijn eigen bouwbedrijf. Op het moment is hij hard bezig aan ons eigen huis :)

Het meest opvallende vind ik zelf dat mijn ouders allebei al hun hele leven in hetzelfde dorp wonen. Mijn vriendinnen hebben (bijna) allemaal een interessante afkomst en zijn minstens 2x in hun leven verhuisd. Maar ik woon écht al mijn hele leven in het zelfde dorp, zelfde straat, zelfde huis. En mijn ouders wonen ook al hun hele leven in dit dorp, en nog erger : hun ouders óók! Vanaf daar wordt het wat spannender, want het schijnt dat mijn overgrootvader, van mijn moeders kant, uit Brabant komt, en mijn overgrootmoeder, van mijn vaders kant uit een dorp verderop.
Ik moest hier heel hard om lachen, want eigenlijk zijn we echt maar een stel suffe boeren die niet weten dat de wereld groter is dan Nederland.

Niet dat ik het erg vind hoor, ik kan er juist wel om lachen, maar het is toch een beetje 'ouderwets'. Ik weet dat er genoeg families in Nederland zijn die nog véél verder doorlopen, maar tegenwoordig zie je juist veel van die wereldse mensen/families. Ik ben trouwens niet van plan deze 'traditie' voort te zetten :')

Geen opmerkingen :

Een reactie posten