vrijdag 30 maart 2012

Day #04 - What you ate today


(29-03-12)
Ik had als ontbijt gebakken tomaat, een eitje en geroosterd brood. In de toetsweek krijg ik 's ochtends altijd wat lekkers omdat ik dan extra goed moet ontbijten (Y) Als tussendoortje had ik een soort crackertjes en een pakje drinken (voor de rest heb ik drank niet op de foto gezet) en als lunch had ik een heerlijke maaltijdsalade met kip. Dit eet ik niet elke dag hoor, dit is pas de 2e keer in heel mijn leven dat ik dit eet ;) Na een paar uur had mijn maag de zware lunch alweer verteerd en begon ik aan de snacks : een appel en een stukje boterkoek (op de foto lijkt het een enorm blok, maar hij was ongeveer zo groot als mijn pink. En mijn pink is best klein.)
Als avondeten aten we gebakken aardappeltjes met een slavink en salade, met als toetje aardbeien en stroopwafelpudding!

Dit was echt de perfecte dag om dit te doen, haha. Toevallig aten we vandaag allemaal lekkere dingen, en vooral ook heel veel. Normaal eet ik wel wat minder hoor. Echt.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten