maandag 13 februari 2012

Flakies 205 - Inglot

Als je me nóg langer volgt dan m'n Project365, kun je je mijn nagellakblog misschien nog wel herinneren. Ongeveer een half jaar lang heb ik daar geblogd over nagellak, maar omdat het een beetje te eenzijdig werd, stopte ik daarmee. Ik bleef natuurlijk wel gewoon mijn nagels lakken, want het is nog steeds iets wat ik heel leuk vind!  Nagellakjes mogen zich in mijn collectie vereerd voelen als ik ze vaak pak, want dat komt niet zo heel vaak voor. Een paar weken geleden heb ik een héle mooie gekocht : een flakies-nagellak van Inglot. Ik heb hem al een paar keer opgehad, en vooral deze combinatie met bruin vond ik heel mooi.


Jammer dat het al een beetje donker werd, waardoor de camera alleen maar het 'groenige' wilde laten zien. Op deze foto zie je op mijn ringvinger en pink wel wat oranje/rood.


Die vlek op mijn ringvinger komt trouwens doordat ik me op oudjaarsavond heb gebrand aan m'n krultang. Ik ben benieuwd of het ooit nog weggaat..




Basis : Magnetic - Strong Support Base Coat          €?
Lak : Essence - nr 49 The Only Chance!          €1,29
Flakies : Inglot - nr 205          €11,00
Topcoat : geen tijd voor.

Ik had ooit hele mooie nagels, maar sinds ik vakken vul bij de AH, scheuren m'n nagels heel snel af, door de koelingen daar.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten